16 Temmuz 2014 Çarşamba

Mardin'de Mahsun Kırmızıgül'ün dizi setine saldırdılar

Mardin'de Mahsun Kırmızıgül'ün dizi setine saldırdılar

Mardin'de Mahsun Kırmızıgül'ün dizi setine saldırdılar, kadim dostum dizisi, kadim dostum oyuncuları, kadim dostum başrol oyuncuları, kadim dostum mardin
İsmidaha önce ‘Mardin İşi’ olarak açıklanan fakat daha sonra ‘Kadim Dostum’ olarak değiştirilen dizinin çekimleri Mardin'de geçtiğimiz günlerde başlamıştı.

Mahsun Kırmızıgül’ün dii setinde olay çıktı. Mardin çarşısında yapılan dizi çekimlerini halk yanlış anlayınca ortalık birbirine girdi.

Dizinin geçtiğimiz cuma günü Mardin çarşısında yapılan hareketli sahnelerin bulunduğu çekimleri insanlar yanlış anlayınca kavga çıktı. Tartışmaların büyümesi üzerine halkın içinden saldırgan bir grup set ekibine kadın erkek ayırdetmeden saldırdı.

Polislerin gelmesiyle yatışan, ancak çıkan bu tatsız olayda set ekibinden birinin kolu kırıldığı öğrenildi.

"Kadim Dostum" isimli dizinin Başrollerinde, Damla Aslanalp, Murat Eken, Metin Yıldız, İlker Aksum, Cihat Tamer, Ünal Silver ve Eren Hacısalihoğlu oynuyor. Dizi yeni yayın döneminde Fox TV de ekranlarda olacak.



******************************************************************************













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder